יועצות- סמדר קקון וענבל ממן

"בהצלחה! הגיע היום. אתה יוצא למקומות נפלאים, אז שלום.

עם רגלים בנעלים ועם שכל בראש תמצא את הדרך שלך, אל תחשוש.

אתה יכול ויודע, מוכן ומזומן ,אתה הוא זה שיחליט לאן."

("אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים", ד"ר סוס)

 

 תלמידים והורים יקרים,

 

מטרת העל שלנו  כיועצות, היא קידום הרווחה הנפשית (wellness) של כל באי ביה"ס : תלמידים, מורים והורים. לטובת מטרה זו אנו מסייעות לצוות החינוכי ביצירת אקלים חינוכי מיטבי, בו כל ילד יוכל להרגיש מוגן ובטוח, שייך, אהוב ובעל ערך.  זהו הבסיס הדרוש לתלמיד להיות פנוי ללמידה ולמימוש הפוטנציאל הטמון בו. מטרה חשובה נוספת היא קידום הלמידה הרגשית והחברתית של התלמידים.

כיועצות ביה"ס אנו אמונות על תחום הוראת "כישורי חיים" בשיעורי החינוך, תכנית למידה חברתית-רגשית. במסגרת שיעורי החינוך התלמידים יצטיידו ב"ארגז כלים" ישים ומשמעותי לחיים אשר יסייע להם להתמודד עם משימות התפתחותיות ועם מצבי חיים שונים. התוכנית החינוכית והחברתית בביה"ס מייצרת הזדמנויות לתלמידים ללמוד על עצמם, להתנסות בפיתוח כישורים אישיים ובין אישיים ולהתמודד עם מצבי לחץ, שינויים ומעברים, מצבי קונפליקט ומצבים רלוונטיים נוספים.

 אנו שואפות לסייע לתלמידים להגיע לתפקוד מיטבי, להיות להם אוזן קשבת ולספק מענה ייעוצי בתחום הרגשי, החברתי והלימודי. שיתוף פעולה של הצוות החינוכי וההורים הינו ערך עליון בדרכינו לסייע לילדים. חשוב שכולנו, מורים, הורים ותלמידים, נעבוד בשיתוף פעולה ושכל אחד מאתנו יעשה את הטוב ביותר למען ההצלחה האישית וההצלחה המשותפת שלנו.

בביה"ס ישנו צוות טיפולי נרחב, ואחריותו  לדאוג לכך שהתלמידים הזקוקים למענים מיוחדים יקבלו במסגרת בית הספר ומחוצה לו את התנאים המיטביים הדרושים להם לשם למידה אפקטיבית ומיצוי יכולותיהם בכל התחומים.

אנו מברכות את התלמידים החדשים שהצטרפו לבית ספרנו ואת הוריהם ומאחלות לכולנו שנה טובה, שנה שבה נוכל להתמודד עם כל מכשול ולהפוך אותו להזדמנות, ללמידה ולצמיחה.

אנו כאן בשבילכם, מזמינות אתכם להיפגש, להכיר, להתייעץ ולשוחח.

 

סמדר קקון וענבל ממן