רכזת שכבת ח'- שני מנור זמר טוב

תלמידים יקרים

 

לפני כ- 6 שנים החלטתי לעשות הסבה מקצועית , מתחום ניהול ושיווק ולמדתי לתואר שני בתוכנית היוקרתית של מכללת הקיבוצים לתעודת הוראה ותואר שני .

תמיד חלמתי להיות מורה – וחלומי התגשם .

"מורה משפיע לנצח. הוא אף פעם לא יודע היכן נגמרת השפעתו.” פרופ' הנרי אדמס

כרכזת שכבה ח' השנה שמתי לי למטרה לבסס את מעמדם החברתי – לימודי של תלמידי השכבה ,  כמו כן  להמשיך לאתר ולטפח את היכולות האישיות של כל תלמיד בכל אחד מתחומי החיים.

ככלל, ובימים אלו בפרט, חזוני הוא לטפח בוגר רגיש לסביבתו האנושית המוכן ליזום ולתרום לחברה .  חינוך לערכים של יחס מכבד , סובלנות ואהבת המולדת ותרבותה היא אחד היעדים המרכזיים בחזוני .

בנוסף לתפקיד חשוב זה אני מנהלת את תחום המעורבות החברתית בביה"ס .

תחום זה חשוב ביותר בעיניי, משום שאני מאמינה, כי במקום שהילד יחוש מעורבות ושייכות הדבר ישפיע על כל התנהלותו בבה"ס , יגרום לו להגיע בשמחה ולהרגיש  שזהו ביתו השני . יתרה מכך, זוהי זכות גדולה להיות חלק מהתגבשות האני הבוגר של כל אחד ואחת ולהוביל בני נוער למעורבות בחברה ובקהילה , ללמוד לדעת לתת מבלי לקבל ולהיות ערכי ואנושי לסובבים אותך .

מאמינה אני ש :

אם אף פעם לא תעזו לנסות, לא תראו את הקשת בענן. אם אף פעם לא תחפשו, לעולם לא תוכלו למצוא. אם לא תתאמצו להתגבר על ספקותיכם ופחדיכם, לעולם לא תדעו עד כמה נפלא לחיות בלעדיהם, אם לא תתמודדו עם הקשיים – לא תוכלו להתחזק. אך אם תעזו לנסות ולהתנסות, לבחון ולחפש, לגלות ולחלום, להתפתח ולהמשיך ללכת בכל יום עם הרבה הבנה, כי אתם יכולים לקחת רק במידה בה אתם יכולים לתת. אז תוכלו להיות מאושרים באמת, תוכלו להגשים חלום או שניים, במהלך דרכיכם, ולרכוש את היכולת למצוא את ייעודכם ולגוון את חייכם בימים נפלאים!!!

מאחלת לכם להיות בני אדם חושבים, מוסריים מקוריים והכי חשוב ערכיים.

שלכם

שני מנור זמר טוב